Το 2020 η πανδημία είχε σημαντικές επιπτώσεις σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιούμαστε. Η εγχώρια κατανάλωση αυξήθηκε σημαντικά λόγω lockdown και τελικά αντιστάθμισε την πτωτική πορεία της μειωμένης τουριστικής κίνησης. Η συνολική κατανάλωση αυξήθηκε κυρίως στα γλυκά μπισκότα με έμφαση στα απλά και θρεπτικά.
Ανάλογη αύξηση παρατηρήθηκε και στην κατηγορία του ψωμιού, όπου η εταιρία μας συνέχισε την επιτυχημένη πορεία των προηγούμενων χρόνων ενισχύοντας παράλληλα και το μερίδιό της. Η προσθήκη του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου, τον Νοέμβριο βοήθησε σημαντικά.
Στις φρυγανιές, λόγω της κατάστασης που επικράτησε το 2020, υπήρξε αύξηση κατανάλωσης και των μεριδίων της αγοράς.
Επιπλέον στην κατηγορία των μπαρών δημητριακών η κατανάλωση συνέχισε να αυξάνεται κρατώντας σταθερό το μερίδιο στην αγορά.
Πιο συγκεκριμένα το 2020:
α) Η Πράσινη σειρά των μπισκότων ήταν οδηγός ανάπτυξης και σημαντικός πυλώνας μέσα από νέα λανσαρίσματα αλλά και περαιτέρω ενίσχυση κωδικών χωρίς ζάχαρης όπως Μιράντα, Πτι -Μπερ, Digestive & Μπισκότα Βρώμης
β) Η κατηγορία των απολαυστικών μπισκότων σημείωσε άνοδο και μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης με τα Caprice, τα Γεμιστά με επικάλυψη σοκολάτα και τα 2πλοΓεμιστά.
γ) Τα Cream Crackers, στηριζόμενα στην σταθερά επιτυχημένη επικοινωνίας των τελευταίων χρόνων, συνέχισαν να έχουν μια καλή απόδοση
δ) Η νέα επικοινωνία των Krispies είχε ως αποτέλεσμα την διψήφια αύξησης της μάρκας.
Παράλληλα, στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής, διείσδυση & ανάπτυξη σε νέες αγορές και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων, καθώς και σε σταδιακή ενίσχυση της προϊοντικής παλέτας. Ως αποτέλεσμα η Εταιρία το 2020 βρίσκεται να δραστηριοποιείται σε 61 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε μία αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 7,5% σε σχέση με το 2019.
Το τμήμα ITR παρουσίαση μείωση σε σχέση με το 2019 κατά 81% λόγω της πανδημίας COVID που έπληξε τον εν λόγω κλάδο.