Το 2021 ήταν το δεύτερο έτος κατά το οποίο η καταναλωτική συμπεριφορά διαμορφώθηκε από τις επιπτώσεις της πανδημίας και τις συνθήκες που αυτή δημιούργησε.
Το έτος ξεκίνησε με μία αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση από την αντίστοιχη περσινή καθώς δεν υπήρχε η μεγάλη αποθεματοποίηση από τα νοικοκυριά που είχε παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown το 2020. Επιπροσθέτως η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης ήταν μεν σημαντική το 2021, ωστόσο καθυστέρησε να ξεκινήσει, πιέζοντας τη συνολική ζήτηση περαιτέρω, ιδιαίτερα τους πρώτους μήνες του έτους.
Ωστόσο οι στοχευμένες προωθητικές ενέργειες της Εταιρείας, η ανάπτυξη νέων προϊόντων και η βελτίωση του μεριδίου της αγοράς είχαν ως αποτέλεσμα την διατήρηση του επιπέδου των εργασιών της σε ικανοποιητικά επίπεδα, όχι μόνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος αλλά και με την προ πανδημίας εποχή.
Πιο συγκεκριμένα το 2021:
α) Στο Caprice επιτεύχθηκε η υψηλότερη επίδοση της μάρκας διαχρονικά με την προσθήκη του νέου κωδικού με 30% μειωμένη ζάχαρη
β) Επεκτατική πορεία σημείωσαν τα choco coated μπισκότα, τα Μπισκότα Βρώμης, τα Cream Crackers και οι νέοι κωδικοί μπισκότων «Χωρίς προσθήκη ζάχαρης / Με μειωμένη ζάχαρη»
γ) Τα Digestive Bars συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς παρά το έντονο ανταγωνιστικό τους περιβάλλον
δ) Στην κατηγορία του Ψωμιού υπήρχε ενίσχυση στην κατηγορία προϊόντων «Χωρίς Γλουτένη» και συνέχισε η αναπτυξιακή πορεία του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου
ε) Στα αρτοσκευάσματα είχαμε σημαντική ανάπτυξη στην Χωριάτικη Φρυγανιά καθώς και στα Κριτσίνια και Krispies λόγω της προσθήκης 2 νέων κωδικών με χαρούπι.
Παράλληλα, στις εξαγωγές, παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες συνεχίστηκε η εφαρμογή των περισσότερων πτυχών της μακροχρόνιας εταιρικής στρατηγικής, με αποτέλεσμα να η Εταιρεία να έχει πλέον παρουσία σε 61 χώρες με σημαντικά αυξημένη δραστηριότητα.
Το τμήμα ITR άρχισε να ανακάμπτει, ανακτώντας μέρος της απώλειας που είχε υποστεί λόγω των περιορισμών και των παρενεργειών του Covid 19.