Το 2022 σηματοδοτήθηκε από την 100η επέτειο λειτουργίας της Εταιρείας μας, ένα επίτευγμα για το οποίο είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς γνωρίζουμε ότι λίγες επιχειρήσεις επιτυγχάνουν αυτό το ορόσημο στη λειτουργία τους. Σε αυτή την εκατονταετή πορεία της, η Εταιρεία μας αντιμετώπισε και ξεπέρασε πολύμορφες προκλήσεις και προβλήματα και εξελίχθηκε σε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και αγαπητά ονόματα στην Ελληνική αγορά τροφίμων, γεγονός που αποδίδουμε στην αδιάληπτη τήρηση των αρχών και αξιών που διέπουν όλες τις επιχειρηματικές μας ενέργειες και πρωτοβουλίες.
Στη διάρκεια του έτους, και σε ένα εορταστικό κλίμα, προσπαθήσαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτήν την επιτυχή πορεία της εταιρείας μας-και ιδιαίτερα στο καταναλωτικό κοινό, του οποίου η εμπιστοσύνη στην ποιότητα των προϊόντων μας υπήρξε πάντα ο ακρογωνιαίος λίθος της διαχρονικής μας επιτυχίας. Συγκεκριμένα, το πρώτο τετράμηνο δόθηκε έμφαση στην εταιρική επικοινωνία μέσα από πλήθος προωθητικών ενεργειών και ενημερωτικών πρωτοβουλιών στις οποίες υπήρξε σημαντική ανταπόκριση. Ιδιαίτερη επιτυχία είχαν η έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο μουσείο Μπενάκη με θέμα «Παπαδοπούλου 100» αλλά και η διαφημιστική μας καμπάνια με την ίδια θεματολογία που ξύπνησε νοσταλγικές αναμνήσεις και συγκίνησε όλη την Ελλάδα.
Στο 2022 υπήρξε σημαντική υποχώρηση της επίδρασης της πανδημίας η οποία είχε καθορίσει τις εξελίξεις της προηγούμενης διετίας. Προέκυψαν όμως σημαντικές δυσκολίες από τις εξελίξεις στο διεθνές γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον. Ο πόλεμος στην Ουκρανία, η παγκόσμια ενεργειακή κρίση και η αύξηση του πληθωρισμού υπήρξαν μεταξύ των βασικών προβλημάτων που έπρεπε να αντιμετωπιστούν. Η περιορισμένη διαθεσιμότητα των πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας παγκοσμίως οδήγησε σε ραγδαία αύξηση τιμών, όπως ραγδαίες υπήρξαν και οι αυξήσεις στην ενέργεια και τα κόστη διανομής.
Σε αυτό το μακροοικονομικό πλαίσιο είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που η Εταιρία μας κατάφερε να αυξήσει τους όγκους πωλήσεων και στις τέσσερις βασικές κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται (μπισκότο, ψωμί, αρτοσκευάσματα και δημητριακά), επιτυγχάνοντας μια συνολική αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 4.8%.
Με ιδιαίτερη ενσυναίσθηση προς τους πελάτες μας και τους τελικούς καταναλωτές των προϊόντων μας, με την ματιά μας στραμμένη προς την αύξηση του μέσου ετήσιου δείκτη τιμών καταναλωτή και τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των νοικοκυριών, αποφασίσαμε να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους που επωμισθήκαμε ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας κρίσης και να μην το μετακυλήσουμε στον τελικό καταναλωτή περιορίζοντας τις αυξήσεις στις τελικές τιμές καταναλωτή σε ποσοστά σημαντικά χαμηλότερα από τον πληθωρισμό.
Στις διεθνείς αγορές, η Εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της εισερχόμενη σε νέες αγορές, ανεβάζοντας τον αριθμό των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται στις 67. Παράλληλα, με την περαιτέρω εμβάθυνση και εξέλιξη στις ήδη δραστηριοποιούμενες χώρες επετεύχθη διψήφιο ποσοστό συνολικής ανάπτυξης σε όγκο επιβεβαιώνοντας την διεθνή στρατηγική που έχει επιλέξει η Εταιρεία.