Οικονομικά Στοιχεία

Το έτος 2019 η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις €173,8 εκατ. (2018: €157,6 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση 10,3% έναντι του 2018. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €14,1 εκατ. (2018: € 12,1 εκατ.) σημειώνοντας αύξηση κατά 16,5%.

Η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της και ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Το 2019, η αγορά των μπισκότων συνέχισε να έχει αυξητική πορεία, οδηγούμενη από όλες τις υποκατηγορίες, με την Εταιρία να σημειώνει βελτίωση σε όλες. Η κατηγορία των μπαρών δημητριακών συνέχισε την ανάπτυξή της και φέτος με την εταιρία μας να ενισχύει την θέση της, κερδίζοντας μερίδιο. Στο ψωμί, συνεχίστηκε η πολύ επιτυχημένη πορεία της Εταιρίας, με διψήφια αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων. Στις φρυγανιές η Εταιρία διατήρησε την θετική της πορεία, αντίθετα με την αγορά που παρέμεινε πτωτική

Πιο συγκεκριμένα , το 2019 η εταιρεία συνεχίζει τη θετική της πορεία στον τομέα των αλμυρών και γλυκών σνακ με:

α) Δυνατό λανσάρισμα της νέας μάρκας NUTRIES με μπισκότα βρώμης και μπουκιές καρπών

β) Επιτυχημένα λανσαρίσματα προϊόντων σε υπάρχουσες μάρκες (όπως μπισκότα ΜΙΡΑΝΤΑ με 30% λιγότερη ζάχαρη, ΠολυΔημητριακών μπουκιών πρωινού, μπισκότα Super Rondo, νέα συσκευασία 250 γρ. στα Mini Pick)

γ) νέες και καινοτόμες επικοινωνιακές καμπάνιες για ΠΤΙ-ΜΠΕΡ με σοκολάτα, Cream Crackers, Caprice (και ο διαγωνισμός Game is never over), 2πλοΓεμιστά με την ενέργεια «Βρες το διαφορετικό μπισκότο», καθώς και επιπρόσθετες προωθητικές ενέργειες σε επιλεγμένα hyper markets

δ) Την δραστηριοποίησή μας και στην αγορά του παγωτού, μέσα από την έναρξη της συνεργασίας μας με την Κρι-Κρι με δύο κωδικούς

Παράλληλα, στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής, διείσδυση & ανάπτυξη σε νέες αγορές και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων. Η διεθνής δραστηριότητα της εταιρείας συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη, μέσω της επώνυμης διείσδυσης των προϊόντων στα Οργανωμένα Δίκτυα Λιανικής, με έμφαση τόσο στις Ευρωπαϊκές Αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής, όσο και της Βορείου Αμερικής και Ασίας.

Ως αποτέλεσμα η Εταιρεία με την ολοκλήρωση του 2019, πέτυχε την είσοδο της σε 5 νέες αγορές και δραστηριοποιείται πλέον σε 57 χώρες παγκοσμίως. Παρουσίασε  για ένα ακόμη έτος αύξηση πωλήσεων που για το 2019 σε σχέση με το 2018 ανέρχεται σε ποσοστό 6,5%.

 

 

2018 (€ χιλ.) 2019 (€ χιλ.)
Σύνολο Ενεργητικού 179.330 184.020
Ίδια Κεφάλαια 103.493 113.606
Υποχρεώσεις 75.837 70.414
Κύκλος Εργασιών 157.609 173.839
Καθαρά Κέρδη προ Φόρων 12.099 14.098

 

H Ετήσια Οικονομική Έκθεση παράλληλα με τον συνοπτικό Ισολογισμό της χρήσης 2019 έχουν αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2019    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2019
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2018    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2018
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2017    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2017
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2016    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2016
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2015    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2015
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2014    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2014
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2013    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2013
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2012
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2011
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2010
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2009
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2008