Βάζουμε τη βρώμη στα σνακ μας!

Κάθε μέρα αναζητούμε τρόπους να έχουμε θρεπτικά σνακ. Η βρώμη, μπορεί να βοηθήσει!

Featured image for Βάζουμε τη βρώμη στα σνακ μας!

Τα μπισκότα βρώμης είναι ένας εύκολος τρόπος να συμπεριλάβουμε στα σνακ μας τα οφέλη της βρώμης, ακόμη κι όταν βιαζόμαστε.

Τα Πτι Μπερ με βρώμη & λεμόνι και τα Πτι Μπερ με βρώμη & μέλι είναι μπισκότα που μπορείτε να κουβαλάτε εύκολα στην τσάντα σας, καταναλώνονται σκέτα, αλλά και σε συνδυασμούς. Περιέχουν βρώμη18% (νιφάδες βρώμης, αλεύρι βρώμης) και είναι πηγή εδώδιμων ινών. Κάθε μπισκότο περιέχει 32 θερμίδες.

Δείτε παρακάτω μερικές ιδέες για το πώς μπορείτε να συνδυάσετε τα αγαπημένα σας Πτι Μπερ με βρώμη, ώστε να έχετε ένα χορταστικό σνακ:

  • Γιαούρτι, φρούτο και Πτι Μπερ με βρώμη στη γεύση που προτιμάτε
  • Γάλα, ξηροί καρποί, φρούτα και μπισκότα τριμμένα σε ένα απολαυστικό smoothie
  • Ένα δροσερό, καλοκαιρινό, ζελέ φρούτων
  • Τυρί κρέμα, φράουλες και μπισκότα για ένα εύκολο cheesecake της στιγμής!

Εάν πάλι προτιμάτε τη σοκολάτα, σας προτείνουμε να δοκιμάσετε τα Πτι Μπερ με βρώμη & πορτοκάλι με επικάλυψη μαύρης σοκολάτας σε νόστιμους συνδυασμούς, όπως:

  • Φυστικοβούτυρο και κομματάκια μπανάνας
  • Αποξηραμένα φρούτα χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, όπως βερίκοκα Με γιαούρτι και φρέσκο χυμό φρούτων της επιλογής σας, τριμμένα, για μία εναλλακτική έκδοση σπιτικού smoothie
  • Ταχίνι ολικής άλεσης και σχηματίστε σαντουϊτσάκια

Με τα αγαπημένα σας Πτι Μπερ με βρώμη σαν βάση και νόστιμους, θρεπτικούς συνδυασμούς, μπορείτε κάθε μέρα να έχετε απολαυστικά σνακ!

Με πληροφορίες από το άρθρο της Μαρίας Ζερβού, Διαιτολόγου- Διατροφολόγου, που πρωτοδημοσιεύτηκε στο mednutrition.gr