5 λόγοι για να βάλετε τη βρώμη στη ζωή σας!

Τα μπισκότα βρώμης κατέχουν υψηλή θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα, καθώς η βρώμη είναι γνωστή για τη θρεπτική της αξία και τα οφέλη της.

Featured image for 5 λόγοι για να βάλετε τη βρώμη στη ζωή σας!

Εμείς, πιστοί στο όραμά μας να προσφέρουμε στον καταναλωτή ποιοτικά προϊόντα που θα τον βοηθήσουν να ακολουθεί μια ισορροπημένη καθημερινή διατροφή, διαθέτουμε στην αγορά μια ποικιλία από μπισκότα βρώμης.

Ας δούμε, όμως, αναλυτικότερα τα οφέλη της βρώμης και συγκεκριμένα 5 λόγους για τους οποίους αξίζει να την εντάξουμε στη διατροφή μας:

  • Ελέγχει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα

    Η βρώμη βοηθά στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και επιβραδύνει την πέψη, παρατείνοντας την απορρόφηση των υδατανθράκων. Συνίσταται και για ανθρώπους που πάσχουν από διαβήτη.

  • Προσφέρει κορεσμό

    Προσθέτοντας τη βρώμη σε γεύματα, βοηθάμε τον οργανισμό να είναι χορτάτος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε σχέση με κάθε άλλο δημητριακό. Αυτό συμβαίνει διότι η βρώμη περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες που συμβάλουν στην πιο αργή απορρόφηση , με αποτέλεσμα να μας δίδει το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

  • Είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β

    Οι οποίες συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του εγκεφάλου καθώς και του νευρικού συστήματος.

  • Έχει υψηλή ποσότητα πρωτεϊνών

    Περιέχοντας οκτώ βασικά αμινοξέα, που συντελούν ως μια πηγή πρωτεϊνών σπουδαίας βιολογικής αξίας (16,9γρ πρωτεΐνης/100 γρ. προϊόντος).

  • Βοηθά την καρδιά

    Μέσω της μεγάλης περιεκτικότητας σε λινελαϊκά και ω-3 λιπαρά οξέα (καλά λιπαρά) τα οποία βοηθούν στην μείωση της κακής χοληστερίνης (λιποπρωτεΐνη χαμηλής πυκνότητας),  ενισχύοντας  τις λειτουργίες της καρδιάς και του εγκεφάλου.

Τρεις ιδέες κατανάλωσης της βρώμης στην καθημερινή διατροφή!

  • Μπισκότα Πτι Μπερ με βρώμη

    Ως σνακ μαζί με ένα φρούτο, τα μπισκότα Πτι Μπερ με βρώμη αποτελούν μία υγιεινή πρόταση για να ξεκινήσετε τη μέρα σας, καθώς είναι πηγή φυτικών ινών, με μόνο 32 θερμίδες το μπισκότο. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο υπέροχες γεύσεις: Πτι Μπερ με βρώμη & λεμόνι και Πτι Μπερ με βρώμη & μέλι.

  • Χυμός βρώμης

    Σε μπλέντερ βάλτε 2-3 φρούτα της επιλογής σας με κάποιο φυτικό ρόφημα (γάλα αμυγδάλου, καρύδας, σόγιας)  ή κεφίρ ή γιαούρτι και προσθέτοντας 2-3 μπισκότα Πτι Μπερ με βρώμη, χτυπώντας τα μέχρι να αναμειχθούν καλά τα υλικά δημιουργούμε ένα αριστούργημα θρέψης.

  • Ελαφρύ γεύμα με βρώμη

    Γιαούρτι πλήρες (κατσικίσιο ή πρόβειο), που αποτελεί το ζωικό μέρος του γεύματος.
    2 σπασμένα μπισκότα Πτι Μπερ με βρώμη, ως αμυλούχα επιλογή.
    1 κουταλιά της σούπας cranberries, ως φρέσκια επιλογή και 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι!

Με πληροφορίες από το άρθρο του Βασίλειου E. Κατσίλα, Διατροφολόγου – Διαιτολόγου, BSc που πρωτοδημοσιεύτηκε στο diatrofi.gr.