Timeline image

Η Ιστορία μας

Aπό τον φούρνο ενός σπιτιού στην Κωνσταντινούπολη,
στην κορυφή της αγοράς και με παρουσία σε 61 χώρες!

Αυτή είναι η γλυκιά μας ιστορία…

Μια φορά και έναν καιρό...
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΕΑΣ


Το πρώτο μπισκότο Παπαδοπούλου μοσχοβόλησε στον φούρνο του σπιτιού της οικογένειας Παπαδοπούλου στην Κωνσταντινούπολη και σφραγίστηκε με μια ξύλινη σφραγίδα.

Το 1922, με την Μικρασιατική καταστροφή, ο Ευάγγελος Παπαδόπουλος με τη μητέρα του και τους αδελφούς του επιβιβάζονται σε πλοίο με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Το πλοίο έδεσε στο λιμάνι και η οικογένεια επέλεξε να κάτσει σε ένα καφενείο να ξεκουραστεί, όπου τους περίμενε μια έκπληξη: πληροφορήθηκαν ότι στην Ελλάδα τα μπισκότα δεν ήταν γνωστά. Και έτσι γεννήθηκε η μεγάλη ιδέα να διαδώσουν στην Ελλάδα την μεγάλη τους αγάπη, την τέχνη του μπισκότου!

σημαντικες ημερομηνιες

  • 1922
    Η Οικογένεια Παπαδοπούλου μένει στην Ελλάδα για να διαδώσει την αγάπη για το μπισκότο
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ


Η οικογένεια εγκαθίσταται σε στέγη που προσέφερε το κράτος, σε προσφυγική πολυκατοικία κοντά στο Λυκαβηττό. Μητέρα και παιδιά αγοράζουν ένα μικρό φούρνο και ξεκινούν πάλι τη γνωστή τέχνη: η μητέρα ζυμώνει και ψήνει τα Πτι-Μπερ, τα παιδιά τα πουλούν χύμα.

Το 1930, το 1931 και το 1935 κυκλοφορούν για πρώτη φορά οι 3 από τις σημαντικότερες μάρκες της εταιρείας: τα Μιράντα, τα Γεμιστά και Cream Crackers που θα αγαπηθούν από όλες τις ελληνικές οικογένειες και θα συντροφεύουν κάθε ηλικία σε κάθε στιγμή.

Το 1938, έτος σταθμός, η βιοτεχνία εγκαθίσταται στο πρώτο της μικρό εργοστάσιο στην Αθήνα, στην οδό Θεσσαλονίκης, στην γέφυρα Πουλοπούλου και αγοράζονται μηχανήματα ελληνικής κατασκευής για τις ανάγκες της παραγωγής.

σημαντικες ημερομηνιες

  • 1931
    Πρωτοκυκλοφορούν τα Μιράντα, τα Γεμιστά και τα Cream Crackers
  • 1933
    Πρωτοκυκλοφορούν τα Μιράντα, τα Γεμιστά και τα Cream Crackers
  • 1938
    Δημιουργείται το πρώτο εργοστάσιο στην Αθήνα
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Η Ελλάδα μπαίνει στη δίνη του πολέμου.

Τα Πτι-Μπερ, τα Γεμιστά και τα Μιράντα που συσκευάζονται στα μεγάλα τετράγωνα κουτιά από λευκοσίδηρο, γίνονται τα αγαπημένα όλων των Ελλήνων. Ένα προϊόν της Εταιρείας, πρόδρομος των σημερινών Cream Crackers, καταναλώνεται από τον ελληνικό στρατό ως ξηρά τροφή.

Το 1941 η επιχείρηση επιτάσσεται από τους Γερμανούς και παράγει μπισκότα για τους στρατιώτες των κατακτητών.

Δύο χρόνια αργότερα, όπως οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις έτσι και οι αδελφοί Παπαδόπουλοι διακόπτουν εντελώς την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

Μεταπολεμικά, το 1948, ο Νικόλαος αναχωρεί για ένα «ταξίδι μελέτης» στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, όπου θα συνεχίσει να ταξιδεύει τα επόμενα χρόνια, επισκεπτόμενος μεγάλες μπισκοτοβιομηχανίες, εργοστάσια παραγωγής μηχανημάτων και κλαδικές εκθέσεις. Ο αδελφός του Ευάγγελος συνεχίζει να συν-διοικεί την επιχείρηση.

Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ


Το έτος 1957 ανοίγει το πρώτο μεγάλο και σύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας στην Πέτρου Ράλλη.

Ιδιαίτερη για τη σπουδαιότητά της η συγκεκριμένη χρονολογία, καθώς τα όνειρα, οι προσπάθειες και οι κόποι τόσων χρόνων βρίσκουν την πρώτη τους σύγχρονη στέγη.

σημαντικες ημερομηνιες

  • 1957
    Το πρώτο εργοστάσιο μεγαλώνει και μεταφέρεται στην Πέτρου Ράλλη
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ


Με οδηγό τη σκληρή δουλειά, το μεράκι και την αγάπη για το μπισκότο, η εταιρεία Παπαδοπούλου αποκτά ηγετική θέση στον κλάδο της μπισκοτοποιίας στην Ελλάδα, έχοντας κερδίσει επάξια την αγάπη και την προτίμηση των Ελλήνων.

Ο ιδρυτής της εταιρίας, Ευάγγελος Παπαδόπουλος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Εμείς οι παλαιοί κάναμε προσεκτικά επιχειρηματικά βήματα και όχι ριψοκίνδυνα άλματα και εφαρμόζαμε μία στρατηγική μακρόπνοη. Έτσι με σκληρή δουλειά και αισιοδοξία, με εντιμότητα και τόλμη, με σεβασμό στον καταναλωτή μας, είδαμε τους κόπους μας να πιάνουν τόπο». Μάλιστα το 1966 η εταιρεία εντάσσεται για πρώτη φορά στις 100 μεγαλύτερες ελληνικές βιομηχανίες, στην 93η θέση.

Το 1968 πεθαίνει ο Νικόλαος Παπαδόπουλος. Ο θάνατός του μετατρέπει την επιχείρηση σε αποκλειστικά προσωπική υπόθεση του αδελφού του, Ευάγγελου.

Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ


Στις αρχές αυτής της δεκαετίας η σύσταση της επιχείρησης αλλάζει σε Ε.Ι.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ανώνυμη Εταιρεία.

Το 1972 πραγματοποιείται ο σχεδιασμός του γνωστού μέχρι σήμερα σήματος της εταιρείας: ένα κόκκινο «Π» που συμπληρώνεται από τις φιγούρες των τεσσάρων παιδιών του Ευάγγελου Παπαδόπουλου.

To 1973 ανοίγει το δεύτερο εργοστάσιο της εταιρίας, στην Θεσσαλονίκη.

Το 1979 λανσάρεται ένα νέο προϊόν στην ελληνική αγορά, το Caprice, το οποίο θα αποτελέσει και τη ναυαρχίδα των εξαγωγών της εταιρίας. Τα λατρεμένα Caprice από γκοφρέτα viennoise και κρέμα φουντουκιού και κακάο που πολλοί αντέγραψαν αλλά κανένας δεν τα «πλησίασε». Η πιο γλυκιά λατρεία που δεν έχει ηλικία…

σημαντικες ημερομηνιες

  • 1972
    Δημιουργείται το γνωστό μέχρι σήμερα σήμα της εταιρείας
  • 1973
    Ανοίγει το δεύτερο εργοστάσιο της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη
  • 1978
    Λανσάρεται το Caprice
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

Η ΕΞΕΛΙΞΗ


Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών, για προϊόντα με την επωνυμία «Παπαδοπούλου», οδηγεί στη δημιουργία τρίτου εργοστασίου, στο Βόλο.

Το 1989 ακολουθεί η είσοδος της εταιρίας, στην κατηγορία των αρτοσκευασμάτων, με τα παξιμαδάκια Krispies. Έτσι, ανοίγεται ο δρόμος προς την ανάπτυξη μιας καινούργιας προϊοντικής κατηγορίας για την εταιρία.

Η εταιρεία εμφανίζεται στις 20 μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις βάσει πωλήσεων.

σημαντικες ημερομηνιες

  • 1989
    Βγαίνουν για πρώτη φορά στην αγορά τα παξιμάδια Krispies
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

Η ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ


Πρόκειται για μια έντονα «σοκολατένια» περίοδο για την εταιρία. Τα αγαπημένα σε όλους Πτι-Μπερ, Μιράντα και Γεμιστά κυκλοφορούν πλέον με την επικάλυψη απολαυστικής σοκολάτας…και αποτελούν ένα προκλητικά απολαυστικό συνδυασμό για τους λάτρεις της αυθεντικής και μοναδικά γευστικής σοκολάτας.

Το 1995, η κόρη του Ευάγγελου Παπαδόπουλου, Ιωάννα Παπαδοπούλου, αναλαμβάνει και επίσημα το τιμόνι της εταιρείας.

Το 1996 αρχίζει να λειτουργεί το καινούργιο εργοστάσιο στα Οινόφυτα, όπου στεγάζεται η παραγωγή των πρώτων φρυγανιών Παπαδοπούλου, κάτω από την επωνυμία Goldies, μπαίνοντας πλέον δυναμικά στην αγορά των αρτοσκευασμάτων. Την ίδια χρονιά, τα μπισκότα ολικής άλεσης Digestive λανσάρονται για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, με τη σφραγίδα «Παπαδοπούλου».

σημαντικες ημερομηνιες

  • 1996
    Λανσάρονται τα μπισκότα ολικής άλεσης Digestive
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ


Το 2002 φεύγει από τη ζωή σε ηλικία 93 ετών, ο ιδρυτής της βιομηχανίας, Ευάγγελος Παπαδόπουλος, αφήνοντας πίσω του μία βιομηχανία που ευημερεί.

To 2007 εισέρχονται στο Διοικητικό Συμβούλιο οι δύο γιοι της Ιωάννας Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνος και Ευάγγελος Αργυρόπουλος.

Τα επόμενα βήματα είναι ολοένα και πιο μεγάλα. Η περίοδος αυτή χαρακτηρίζεται από την διεύρυνση της κατηγορίας των αρτοσκευασμάτων με το λανσάρισμα νέων προϊόντων όπως Φρυγανιές Χωριάτικες και Στρογγυλές Φρυγανιές, ενώ ακολουθεί το δυναμικό επαναλανσάρισμα των φρυγανιών Goldies κάτω από τη νέα επωνυμία «Φρυγανιές Παπαδοπούλου».

Το 2008 η εταιρία λανσάρει τη σειρά «Χωρίς Ζάχαρη», προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα μίας ισορροπημένης διατροφής.

σημαντικες ημερομηνιες

  • 2002
    Φεύγει από τη ζωή ο ιδρυτής της βιομηχανίας, Ευάγγελος Παπαδόπουλος
  • 2008
    Λανσάρεται η σειρά «Χωρίς Ζάχαρη»
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ


Το 2013 η εταιρία επεκτείνεται και στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού, κατακτώντας σημαντική θέση στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για τα πρώτα φρέσκα προϊόντα με τα οποία η επιχείρηση ανοίγεται σε μια νέα αγορά.

Εν μέσω της οικονομικής κρίσης η εταιρεία Παπαδοπούλου είναι από τις ελάχιστες που δεν προχωρά σε μειώσεις και απολύσεις. Αντιθέτως αυξάνει το προσωπικό της.

Η συγκεκριμένη δεκαετία χαρακτηρίζεται από λανσαρίσματα προϊόντων με υψηλή διατροφική αξία, όπως οι μπάρες δημητριακών Digestives bar, τα Πολυδημητριακά, το χωριάτικο ψωμί σε φέτες με αγνά και εκλεκτά υλικά «Χωριανό» και το ψωμί «Αρχαία Σπορά» με δίκοκκο σιτάρι.

Το 2016, η οικογένεια προϊόντων «ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ» λανσάρεται, δίνοντας έμφαση στη γεύση, αλλά και την υγεία. Την ίδια εποχή, γνωστά brands όπως τα Γεμιστά επαναχαράσουν την στρατηγική τους βάσει της εποχικότητας και του ηλικιακού κοινού που απευθύνονται.

Το 2015 ο Ευάγγελος Αργυρόπουλος-Παπαδόπουλος, δευτερότοκος γιος της Ιωάννας Παπαδοπούλου, αναλαμβάνει τη θέση του Αντιπροέδρου & Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου στη διοίκηση της επιχείρησης.

σημαντικες ημερομηνιες

  • 2013
    Η εταιρεία επεκτείνεται στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού
  • 2016
    Λανσάρεται η σειρά «ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ»
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image
Timeline image

ΣΗΜΕΡΑ


Σήμερα η εταιρία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, συνεχίζοντας να λανσάρει νέα προϊόντα.

Αφουγκραζόμενη τις νέες διατροφικές ανάγκες της εποχής, η Ε.Ι. Παπαδόπουλος λανσάρει νέα προϊόντα και επεκτείνει ήδη υπάρχουσες σειρές με νέους κωδικούς. Προϊόντα χωρίς ζάχαρη ή με μειωμένη ζάχαρη - κάτι που η εταιρία έπραξε πρώτη στην ελληνική αγορά – με το λανσάρισμα ολοένα και περισσότερων αγαπημένων προϊόντων όπως τα Πτι-Μπερ χωρίς προσθήκη ζάχαρης, Μιράντα με μειωμένη ζάχαρη, Μπισκότα βρώμης χωρίς προσθήκη ζάχαρης κ.ο.κ.
Με δέσμευση προς τους καταναλωτές και σε συνεχή εγρήγορση, αναζητά νέους δρόμους γεύσεων και καινοτομεί, παραμένοντας στην πρώτη γραμμή των σύγχρονων διατροφικών τάσεων. Ένας ολόκληρος στόλος φορτηγών μεταφέρει προϊόντα Παπαδοπούλου, σε περισσότερες από 60 χώρες και στις 5 ηπείρους. Πλήθος βραβείων, σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις, κοσμεί τα γραφεία της εταιρίας και αποδεικνύει εμπράκτως ότι ο σεβασμός και η ποιότητα είναι διαχρονικές αξίες, για μια εταιρεία που μετράει πλέον 100 χρόνια ζωής.