Οικονομικά Στοιχεία

Το έτος 2017 η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις €148,8 εκατ. (2016: €142,7εκατ.). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €10,6 εκατ. (2016: € 10 εκατ.).

Η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της και ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Συνεχίζει τη θετική της πορεία στον τομέα των αλμυρών και γλυκών σνάκς με:
α) νέες και καινοτόμες επικοινωνιακές καμπάνιες για Caprice, ΠΤΙ-ΜΠΕΡ, Πολυδημητριακά, Cream Crackers, Digestive Bars, Mini Pick Crackers και Γεμιστά

β) λανσάρισμα 2 προϊόντων στην κατηγορία του παγωτού (παγωτό με ΠΤΙ-ΜΠΕΡ Παπαδοπούλου αλλά και «4×4» sandwich παγωτό με Γεμιστά Παπαδοπούλου)

γ) νέα λανσαρίσματα σε υπάρχουσες μάρκες (όπως ΠΤΙ-ΜΠΕΡ σειρά με βρώμη), τα οποία, ανταποκρινόμενα στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, συνεισέφεραν στην ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων και την ενίσχυση κάθε μάρκας στην ελληνική αγορά.

Η εταιρεία συνέχισε την ανοδική της πορεία στο συσκευασμένο ψωμί σε φέτες, αυξάνοντας με διψήφιους ρυθμούς τον όγκο πωλήσεων της, ενισχύοντας σημαντικά τα μερίδιά της σε όλα τα κανάλια διανομής. Παράλληλα, η μάρκα «Χωριανό» ενισχύθηκε με τη νέα γεύση «Χωριανό με Βρώμη και Κριθάρι».

Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων η εταιρεία εξακολουθεί να κατέχει μια ισχυρή θέση. Στην κατηγορία των φρυγανιών αύξησε το μερίδιό της σε όγκο και σε αξία, και παράλληλα ενίσχυσε περαιτέρω την ηγετική της θέση στην υποκατηγορία των Premium φρυγανιών. Παράλληλα, ανανέωσε τη σειρά των κριτσινιών της με νέο εικαστικό και με μια νέα γεύση, τα «Πολύσπορα κριτσίνια».

Παράλληλα, στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των προϊόντων. Η διεθνής δραστηριότητα της εταιρείας συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη, με κύριο στόχο την επώνυμη διείσδυση των προϊόντων στα Οργανωμένα Δίκτυα Λιανικής, με έμφαση στις Ευρωπαϊκές Αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής & Βορείου Αμερικής.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία δραστηριοποιείται πια σε πάνω από 45 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε το 2017, σε σχέση με το 2016, αύξηση 14,4% σε όγκο και 18% σε πωλήσεις. Το Caprice παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική και παραμένει το Νο1 εξαγωγικό προϊόν της εταιρείας, σημειώνοντας το 2017 ανάπτυξη 22,2% σε όγκο, ενώ όσον αφορά στα υπόλοιπα προϊόντα εξαγωγής, σημειώθηκε ανάπτυξη 6,4% σε όγκο.

 

2016 (€ χιλ.) 2017 (€ χιλ.)
Σύνολο Ενεργητικού 158.884 160.530
Ίδια Κεφάλαια 90.224 95.218
Υποχρεώσεις 68.619 65.312
Κύκλος Εργασιών 142.716 148.786
Καθαρά Κέρδη προ Φόρων 10.014 10.612

 

H Ετήσια Οικονομική Έκθεση παράλληλα με τον συνοπτικό Ισολογισμό της χρήσης 2017 έχουν αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2017    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2017
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2016    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2016
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2015    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2015
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2014    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2014
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2013    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2013
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2012
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2011
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2010
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2009
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2008