Οικονομικά Στοιχεία

Το έτος 2018 η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις €157,6 εκατ. (2017: €148,8εκατ.). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €12,1 εκατ. (2017: € 10,6 εκατ.).

Η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της και ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Το 2018, η αγορά των μπισκότων μεγάλωσε με τον ταχύτερο της τελευταίας 10ετίας ρυθμό, οδηγούμενη από τα σύγχρονα προϊόντα. Μεγάλη ανάπτυξη παρατηρήθηκε και στην αγορά των μπαρών. Πολύ επιτυχημένη ήταν επίσης και η πορεία του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων, αυξάνοντας τα μερίδιά τους στις αντίστοιχες αγορές.

Πιο συγκεκριμένα , το 2018 η εταιρεία συνεχίζει τη θετική της πορεία στον τομέα των αλμυρών και γλυκών σνακ με:

α) δυνατό λανσάρισμα προϊόντων σε υπάρχουσες μάρκες (όπως μπισκότα ΠΤΙ ΜΠΕΡ με βρώμη & λεμόνι/ΠΤΙ ΜΠΕΡ με βρώμη & μέλι , ΠΤΙ ΜΠΕΡ με βρώμη & πορτοκάλι, με επικάλυψη μαύρης σοκολάτας, Caprice Vanilla/ Caprice Cappuccino, Γεμιστά με γεύση καρύδα)

β) νέες και καινοτόμες επικοινωνιακές καμπάνιες για ΠΤΙ-ΜΠΕΡ, Γεμιστά, Caprice, με ιδιαίτερη μνεία σε αυτή των Cream Crackers, καθώς και επιπρόσθετες προωθητικές ενέργειες σε επιλεγμένα hyper markets (Caprice Let’s Connect & Feel the Roll)

Η εταιρεία συνέχισε την ανοδική της πορεία στο συσκευασμένο ψωμί σε φέτες, αυξάνοντας τον όγκο πωλήσεων της, ενισχύοντας σημαντικά τα μερίδιά της σε όλα τα κανάλια διανομής. Το κλείσιμο της χρονιάς επισφραγίστηκε με το επιτυχημένο λανσάρισμα του καινοτόμου ψωμιού “Plus”.

Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων η εταιρεία εξακολουθεί να κατέχει μια ισχυρή θέση. Στην κατηγορία των φρυγανιών αύξησε το μερίδιό της σε όγκο και σε αξία, και παράλληλα διατήρησε την ηγετική της θέση στην υποκατηγορία των Premium φρυγανιών.

Παράλληλα, στις εξαγωγές, συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής, διείσδυση & ανάπτυξη σε νέες αγορές και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των κύριων εξαγώγιμων προϊόντων. Η διεθνής δραστηριότητα της εταιρείας συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη, μέσω της επώνυμης διείσδυσης των προϊόντων στα Οργανωμένα Δίκτυα Λιανικής, με έμφαση τόσο στις Ευρωπαϊκές Αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής, όσο και της Βορείου Αμερικής και Ασίας.

Ως αποτέλεσμα η Εταιρεία με την ολοκλήρωση του 2018, βρίσκεται να δραστηριοποιείται σε 55 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε το 2018 σε σχέση με το 2017 αύξηση πωλήσεων κατά 12%.

Το Caprice παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική και παραμένει το Νο1 εξαγωγικό προϊόν της εταιρείας, σημειώνοντας το 2018 ανάπτυξη 6% σε όγκο.

 

2017 (€ χιλ.) 2018 (€ χιλ.)
Σύνολο Ενεργητικού 160.530 169.676
Ίδια Κεφάλαια 95.218 104.557
Υποχρεώσεις 65.312 65.119
Κύκλος Εργασιών 148.786 157.609
Καθαρά Κέρδη προ Φόρων 10.612 12.126

 

H Ετήσια Οικονομική Έκθεση παράλληλα με τον συνοπτικό Ισολογισμό της χρήσης 2018έχουν αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο του Γ.Ε.ΜΗ
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2018    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2018
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2017    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2017
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2016    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2016
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2015    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2015
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2014    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2014
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2013    Συνοπτικός Ισολογισμός Έτους 2013
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2012
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2011
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2010
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2009
Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2008